مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-02پزشكي

اعطای مأموریت های ملی به پژوهشکده سرطان معتمد در حوزه ATMP


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اشاره به توانمندی های ویژه موجود در پژوهشکده سرطان معتمد بر اعطای مأموریت های ملی به این پژوهشکده در حوزه فناوری های نوین درمانی به ویژه ATMP تأکید کرد.

- معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اشاره به توانمندی های ویژه موجود در پژوهشکده سرطان معتمد بر اعطای مأموریت های ملی به این پژوهشکده در حوزه فناوری های نوین درمانی به ویژه ATMP تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در بازدید از پژوهشکده سرطان معتمد، در نشستی که با حضور دکتر حمیدرضا بنفشه، رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، دکتر فتح الهی، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی و رییس و جمعی از معاونان و مدیران پژوهشکده سرطان معتمد برگزار شد، گفت: پژوهشکده سرطان معتمد، دستاوردهای بسیار قابل توجهی در حوزه فناوری های نوین سلامت و ATMP دارد و رویکرد معاونت تحقیقات نیز حمایت از این قبیل فعالیت هاست.

وی با تاکید بر این که پژوهشکده سرطان معتمد، همان طور که از چنین مراکز پژوهشی انتظار می رود، تحقیقات در مرز دانش و انتقال فناوری های جدید به کشور را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است، اظهار کرد: در حوزه فناوری نباید صرفا به دنبال تولید محصولات تازه بود و همین که با روش های جدید، هزینه تشخیص و درمان بیماری ها را پایین آورده و زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مأموریت های ملی به پژوهشکده سرطان معتمد در حوزه ATMP

اعطای مأموریت های ملی به پژوهشکده سرطان معتمد در حوزه ATMP